Marketing dla mikroprzedsiębiorstwa, od czego zacząć?

Marketing dla mikroprzedsiębiorstwa, od czego zacząć?

Czy wiesz, że na przyciągniecie uwagi potencjalnego konsumenta masz zaledwie 1,5 sekundy. Tak! Dokładnie tyle czasu statyczny odbiorca poświecą na reklamę. W dobie Internetu, chwytliwych nagłówków, krzyczących reklam nie wiesz jak się wyróżnić, by zaskarbić choć na chwilę uwagę potencjalnego klienta? Od czego zacząć marketing biznesu, gdy dopiero rozpoczynasz działalność? Podpowiadamy

Po pierwsze identyfikacja wizualna – LOGO

Logo firmy, to taki swoisty znak rozpoznawczy dla budowanej przez Ciebie marki. Można przyrównać go do linii papilarnych człowieka – każda firma jest inna i powinna mieć odzwierciedlone swoje DNA w logotypie. Logo i nazwa firmy będą towarzyszyły Ci przez wiele lat. Nie szczędź pieniędzy na doprze opracowany, wyróżniający się na rynku znak firmowy. Jaki powinien on być? Obszerny artykuł o dobrym znaku firmowym znajdziesz na: https://wiedzadlafirm.pl/

Zaistniej w mediach społecznościowych

Nie musisz mieć dużego budżetu marketingowego by zaistnieć w sieci. Podstawy element,  od którego powinieneś zacząć budowanie swojego marketingu, to obecność w mediach społecznościowych. Założenie konta na facebook i Instagramie nie powinno przysporzyć Ci problemu. Media społecznościowe będą Twoją formą kontaktu z potencjalnymi oraz obecnymi klientami. Nie wiesz o czym pisać w social mediach? Całkiem zgrabny poradnik na temat kreatywności i regularności postowania w Internecie znajdziesz na https://wiedzadlafirm.pl/ .

Gogle Moja Firma – daj się odnaleźć

Gdzie najczęściej wyszukujesz informacji o interesujących Cię usługach lub produktach? Dokładnie! Pierwsze kroki stawiasz wpisując w wyszukiwarkę google interesująca Cię frazę. Po kliknięciu w ikonę lupki otrzymujesz całą listę stron internetowych. Po prawej stronie zazwyczaj wyświetlają się lokalne firmy oferujące szukane przez Ciebie usługi. Założenie konta Google Moja Firma, to pierwszy o ile nie najważniejszy krok Twojej obecności w sieci!

Strona internetowa vs. naziemny oddział

W marketingowym światku krąży powiedzenie, że jeśli nie masz strony internetowej, to nie istniejesz. My jesteśmy nieco odmiennego zdania. Stworzenie strony internetowej, jej aktualizacja i utrzymanie mogą okazać się zbędnym wydatkiem. Przykładowo: jeśli prowadzisz mini sklep: czy to z odzieżą, czy z pasmanterią – całą swoją dzielność możesz przenieść w social media. Google Moja Firma zapewni Ci widoczność w sieci. Jeśli nie zamierzasz podbijać świata e-commerce, wirtualne pułki sklepowe nie będą Ci potrzebne.