Świętochłowice: Dwa miesiące z serwisem NaprawmyTo
W ciągu dwóch miesięcy działania serwisu NaprawmyTo mieszkańcy Świętochłowic zgłosili 274 problemy, które dotyczyły różnych spraw. 50 zostało już naprawionych, a następne 66 jest w trakcie naprawiania.
Świętochłowicka część ogólnopolskiego serwisu ruszyła 21 marca, czyli w pierwszy dzień wiosny. W ciągu pierwszego tygodnia zgłoszono ponad 150 spraw, które zdaniem mieszkańców wymagały naprawy w naszym mieście. Od samego początku największym zainteresowaniem cieszyły się kategorie dotyczące dzikich wysypisk oraz dziur w drodze.
Najwięcej spraw zostało zgłoszonych w kategoriach:
- dziura w drodze 38
- dzikie wysypisko - 33
- uszkodzona lub nieświecąca latarnia 17
- znaki drogowe 17
- ścieżki i drogi rowerowe - 15
- niebezpieczna okolica 15
- uszkodzony plac zabaw - 13
- uszkodzony chodnik - 13
- porzucony pojazd 11
- zawalone drzewa - 9
- zniszczony lub nieopróżniony kosz - 8
- niebezpieczna ruina 8
- dziki parking - 7
- miejsce przekraczania prędkości 7
- uszkodzone bariery, słupki 7
- nieprzycięta roślinność 7
Spora część zgłoszeń wymaga nakładów finansowych obecnie miasto Świętochłowice jest w trudnej sytuacji, jednak wszystkie problemy są odnotowywane, aby móc do nich wrócić, kiedy finanse miasta się poprawią. W najbliższym czasie do pomocy przy rozwiązywania prostych problemów zostaną zaangażowani pracownicy Centrum Integracji Społecznej.
Zachęcamy do dodawania alertów na stronie
NaprawmyTo Świętochłowice
Urząd Miejski w Świętochłowicach,
swietochlowice.pl/dwa-miesiace-z-serwisem-naprawmyto.html
Autor: krystian