Świętochłowice: Dwa miesiące z serwisem NaprawmyTo

1 min czytania

W ciągu dwóch miesięcy działania serwisu NaprawmyTo mieszkańcy Świętochłowic zgłosili 274 problemy, które dotyczyły różnych spraw. 50 zostało już naprawionych, a następne 66 jest w trakcie naprawiania.

Świętochłowicka część ogólnopolskiego serwisu ruszyła 21 marca, czyli w pierwszy dzień wiosny. W ciągu pierwszego tygodnia zgłoszono ponad 150 spraw, które zdaniem mieszkańców wymagały naprawy w naszym mieście. Od samego początku największym zainteresowaniem cieszyły się kategorie dotyczące dzikich wysypisk oraz dziur w drodze.

Najwięcej spraw zostało zgłoszonych w kategoriach:

  • dziura w drodze 38
  • dzikie wysypisko - 33
  • uszkodzona lub nieświecąca latarnia 17
  • znaki drogowe 17
  • ścieżki i drogi rowerowe - 15
  • niebezpieczna okolica 15
  • uszkodzony plac zabaw - 13
  • uszkodzony chodnik - 13
  • porzucony pojazd 11
  • zawalone drzewa - 9
  • zniszczony lub nieopróżniony kosz - 8
  • niebezpieczna ruina 8
  • dziki parking - 7
  • miejsce przekraczania prędkości 7
  • uszkodzone bariery, słupki 7
  • nieprzycięta roślinność 7

Spora część zgłoszeń wymaga nakładów finansowych obecnie miasto Świętochłowice jest w trudnej sytuacji, jednak wszystkie problemy są odnotowywane, aby móc do nich wrócić, kiedy finanse miasta się poprawią. W najbliższym czasie do pomocy przy rozwiązywania prostych problemów zostaną zaangażowani pracownicy Centrum Integracji Społecznej.

Zachęcamy do dodawania alertów na stronie

NaprawmyTo Świętochłowice

Urząd Miejski w Świętochłowicach,

swietochlowice.pl/dwa-miesiace-z-serwisem-naprawmyto.html

Autor: krystian