Dwa sposoby na skuteczną promocję własnej firmy w internecie?

2 min czytania
Dwa sposoby na skuteczną promocję własnej firmy w internecie?

Własna firma wymaga nieustannych nakładów na promocję, aby móc aktywnie przyciągać nowych klientów. W jaki sposób więc to robić z użyciem internetu? Oto dwa przykłady, które nie wymagają dużych nakładów środków finansowych, a przynoszą bardzo szybko wymierne efekty.

Katalogi stron internetowych

Widać wyraźną tendencję związaną z coraz większym zainteresowaniem katalogami stron. Branżowy katalog firm to doskonała propozycja dla właścicieli firm, którym zależy na zwiększeniu widoczności własnego przedsiębiorstwa w wynikach wyszukiwania Google. To również doskonały sposób, aby po prostu zaistnieć w przejrzystym i dobrze zredagowanym miejscu wraz z innymi firmami. W ten sposób użytkownik otrzymuje gotową listę przedsiębiorstw, które mają w swojej ofercie określone usługi lub produkty i wybiera z tej listy to co mu najbardziej odpowiada z jemu tylko znanych względów.

Wysyłanie wiadomości reklamowych może kojarzyć się źle, szczególnie jeśli dotyczy to tak zwanego spamu. Warto jednak zauważyć, że dawne czasy odchodzą w niepamięć i widać wyraźną tendencję zmierzającą do tego, że wysyłanie wiadomości e-mail to doskonały sposób, aby przekazać wartościowe dane dla klienta. Sporą popularnością cieszą się zwłaszcza tak zwane newslettery za pomocą których firma jest w stanie poinformować swojego klienta o najciekawszych z jego punktu widzenia wydarzeniach. Może to być więc na przykład premiera nowego produktu, obniżka ceny na konkretną, obserwowaną przez niego usługę lub po prostu informacja przypominająca o tym, że dodał do koszyka produkty, ale jeszcze nie zrealizował ich zakupu. Zachęcić klienta do zapisania się do bazy mailingowej nie jest trudno wystarczy wskazać konkretne powody oraz pokazać, że wiadomości od firmy są wysyłane wyłącznie jeśli jest to informacja przydatna dla klienta.

Autor: Materiał partnera

swietochlowiceonline_kf